DE CE Crin Antonescu ?

Posted on martie 23, 2009. Filed under: Alegeri, Basescu, Crin Antonescu, democraţie, liberal, media, politica, Vot | Etichete:, , , , , , , , |

crin-antonescu

Congresul PNL ne-a oferit o faţă luminoasă, a arătat un partid în care dezbaterea liberă nu a murit şi în care oamenii s-au putut confrunta cu zâmbetul pe buze, competiţia deschisă şi dezbaterea vie – de neconceput la PDL – au păstrat un anumit nivel al civilizaţiei şi al decenţei.

PNL a demonstrat că are stofă de partid european, este viu în care preşedintele proaspăt ales al PNL, Crin Antonescu va deschide partidul către zonele de competenţă din societate şi se va strădui să ofere criterii clare şi transparente de promovare în structurile liberale. Să poată convinge oamenii că PNL nu e un club inaccesibil, nici o adunătură de şmecheri ci un partid responsabil, o alternativă viabilă, democratică opusă sistemului autoritar şi discreţionar din PDL.

În stilul lui elegant, Crin Antonescu a expus încă de la început deschiderea sa pentru a imprima un nou stil de conducere axat pe colegialitate şi colaborare în luarea deciziilor în sensul responsabilizării întregului birou politic, în concepţia sa preşedintele având rolul de catalizator şi coordonator al echipei liberale , cu totul opus stilului paternalist, atotştiutor şi arbitrar al preşedintelui Traian Băsescu.

Make a Comment

Lasă un comentariu

6 răspunsuri to “DE CE Crin Antonescu ?”

RSS Feed for Radupress’s Weblog Comments RSS Feed

Mi-a fost foarte drag Domnul Crin Anntonescu pina in prezent. I-am admirat discursurilr si interventiile, dar, nu se face pentru cineva de anvergura Domniei Sale sa nu lase pe nimeni din cealalta tabara in functii. NHumai gindul de ai inlocui pe Renate si Daianu ma face sa creeste vorba de cu totul alta persoana. Domnule Antonescu NU VA TRANSFORMATI. Eu fac parte din vechii simpatizanti si votanti ai PNL. Daca se schimba cit de cit ceva renunt pentru totdeauna la vot.

Cu stima inca,

Nicole

Nicole, listele pentru europene nu au fost inca definitivate, pe Renate o admir si eu insa despre Daianu nu pot sa-mi exprim decat rezerve atata timp cat atunci cand a ocupat functia de ministru de finante nu a prea facut mai nimic, a blocat reformele multumindu-se sa gestioneze economia.
Daianu este dragut, inteligent, bun tehnocrat dar atat, nu are curajul unui lider si nici nu prea crede in ideile liberale de altfel s-a format ca profesionist in scolile comuniste si se pare ca nu are puterea sa se desprinda de vechile concepte.
Te mai astept pe blog.

Imi aduc aminte cand faceam si eu parte din tinerii de la PNL.Imi aduc aminte cand ne-au anuntat ca o sa se tina o sedinta cu tinerii inscrisi.Trebuia sa fie la ora 18:00.Am asteptat in fata usii inchise cam 1 ora si nimeni nu a venit macar sa ne anunte sa plecam acasa (m-am fost invoit si de la un curs ca sa vin la sedinta).Asta-i primul meu contact nefericit cu PNL, apoi cu intrarea PNL-ului in guvern au venit mai multe momente nefericite.Dar asta-i alta poveste.
Ceea ce cred eu, momentan, e ca niciun canditat nu merita votat, si ma tem ca romanii for vota, ca in totdeauna, raul cel mai mare.
Pacat ca imaginea PNL-ului a fost patata de Tariceanu 😦
Multa sanatate!

rationamente logice

De ce nu ati precizat de la inceput ca sunteti liberal?Asta-i stilul liberalilor,vad curatenia care si-ar dori-o intro ograda de gospodar,dar ascund mizeria din curtea lor.In ce priveste Crin Antonescu m-am lamurit cat e de elegant cand si-a dat cu parerea despre Basescu.De ce nu as crede ca asta-i adevaratul lui mod de exprimare?

Domnule Antonescu degeaba vrei tu sa faci ceva bun pentru tara, nu o sa reusesti , pentru ca nu ai destula sustinere politica.Sincer cred ca ai fi un presedinte mult mai bun decat Basescu,dar eu zic sa il sustii pe MIRCEA GEOANA, e cel mai potrivit pentru perioada asta grea. LA BRASOV VOTAM MIRCEA GEOANA


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...