Obama isi consolideaza pozitia

Posted on aprilie 21, 2008. Filed under: Alegeri, media, politica | Etichete:, , , , |

Senatorul Barack Obama si-a consolidat avantajul pe care-l avea la nivel national in fata rivalei sale Hillary Clinton, ajungand sa aiba cu 20 de procente mai multe decat aceasta, la doar trei zile distanta de alegerile interne de mare amploare din Pennsylvania din 22 aprilie.

Conform unui sondaj al Princeton Survey Research Associates International, Barack Obama este preferat de 54% din electoratul democrat, fata de 35 de procente, cat a inregistrat Hillary Clinton. Asta demonstreaza ca Obama continua sa creasca in sondajele din SUA, dupa ce saptamana trecuta diferenta dintre cei doi.

  • Studiul a fost dat publicitatii la trei zile inainte de alegerile interne din Pennsylvania, considerate ultimele de mare importanta inaintea Conventiei Democrate din vara din Colorado, in care va fi ales candidatul democrat in cursa pentru Casa Alba. Oricare dintre cei doi candidati va fi ales la Conventie va trebui sa-si masoare fortele in cursa nationala cu republicanul John McCain.

Make a Comment

Lasă un comentariu

2 răspunsuri to “Obama isi consolideaza pozitia”

RSS Feed for Radupress’s Weblog Comments RSS Feed

Eu tot incerc sa imi dau seama pe care l-as vota. Daca ma crezi, pana acum, nu am ajuns la nici o concluzie. Pur si simplu parca nu sunt pe felia mea astia doi. Dar nu se stie, pana la urma poate imi fac si o idee. Sau tin cu cine castiga 🙂

Oana, eu nu as vota cu nici unu, Obama are inclinatii pro musulmane, Hilary e ahtiata dupa putere iar republicanu e prea batran.
De fapt nu imi plac americanii eu ii prefer pe europeni pentru ca sunt de-a lor.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...