Nicu Ceauşescu ar fi fost gelos

Posted on februarie 24, 2008. Filed under: Basescu, media, Nicu Ceausescu, politica | Etichete:, , , |

Totuşi, iubirea

Şi totuşi există iubire – Şi totuşi există blestem

Dau lumii, dau lumii de ştire – Iubesc, am curaj şi mă tem.

Şi totuşi e stare de veghe – Şi totuşi murim repetat
Şi totuşi mai cred în pereche – Şi totuşi ceva sa-ntâmplat.

Pretenţii nici n-am de la lume – Un pat, întuneric şi tu
Intrăm în amor fără nume – Fiorul ca fulger căzu.

Motoarele lumii sunt stinse – Reţele pe căi au căzut
Un mare pustiu pe cuprins e -Trezeşte-le tu c-un sărut.

-Acum te declar Dumnezee
Eu însumi mă simt Dumnezeu – Continuă lumea femeie
Cu plozi scrişi în numele meu.

Afară roiesc întunerici – Aici suntem noi luminoşi
Se ceartă-ntre ele biserici -Făcându-şi acelaşi reproş.

Şi tu şi iubirea există – Şi moartea există în ea
Îmi place mai mult când eşti tristă-Tristeţea, de fapt, e a ta.

Genunchii mi-i plec pe podele -Cu capul mă sprijin de cer,
Tu eşti în puterile mele, – Deşi închiziţii te cer.

Ce spun se aude aiurea, – Mă-ntorc la silaba dintâi,
Prăval peste tine pădurea: – Adio, adică rămâi.

Şi totuşi există iubire – Şi totuşi există blestem
Dau lumii, dau lumii de ştire -Iubesc, am curaj şi mă tem.

Din ciclul ” Dialog la Distanţă ” sub semnul” Dragobetele cel jucăus ”

Versurile altfel aranjate aparţin lui Adrian Păunescu

Make a Comment

Lasă un comentariu

5 răspunsuri to “Nicu Ceauşescu ar fi fost gelos”

RSS Feed for Radupress’s Weblog Comments RSS Feed

Radule, ce vrei sa zici ?

Mi-am imaginat un dialog la distanta in timp si spatiu intre doua personaje destul de asemanatoare din punct de vedere al pozitiei sociale, protejate de soarta si cu aceleasi preocupari.
Dialogul este alternativ sub fiecere personaj

Radule, am inteles, intra pe forumul „Nicolae Ceausescu”

ce bu=ine le sta impreuna! Ptiu sa nu ii deochi!
:)))))


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...